Monday, July 26, 2010

Dah lama xupdate blog

Fuhh...akhirnya hari ni saya berjaya jugak update blog ni, bukan xde niat nak update, tp ia berakhir mcmtu aje. Hihik.
Last update blog masa irfan blom ada adik lg...skrg irfan dah tukar status jd abg. Erm, lama gile tu xupdate blog! Nak tahu ke knape saya kembali berblog ni? Sbnrnye dgr hotfm minggu lps...kisah org tu dah meninggal, masa hidupnya dia slalu share luahan hati dia dalam facebook...skrgni bila dia dah xde, facebook dia la yg jd kenangan. Yg sdihnya, 2 minggu sblm dia meninggal, dia tulis kat status fb dia yg dia rindukan anak2 dia. Huhu mcm tahu je nak pergi xkembali lg. So, that's why la saya kembali bersmgt ni. Mudah2an satu hari nanti kalo ditakdirkan saya tiada...anak2 saya, husband saya dan family saya dpt la jadikan blog ni kenangan yg terindah buat mereka. Dan kalo dipanjangkan umur, sepuluh atau 20 thn akan dtg leh la saya baca balik blog ni jd diari utk imbas kembali zaman2 memula bergelar ibu ni chewah.

No comments:

Post a Comment